Saturday, October 28, 2017

Lirik Pilapaslah - Junaila Barit


Print Friendly and PDFPrint Friendly

A share of the latest bidayuh song that feature on this blog Lirik Lagu Bidayuh 2017. The song that I mention is sang by Junaila Barit and the title is Pilapaslah.

So let views the song's as per-attach below and don't forget click like and share the post for lirik lagu Pilapaslah - Junaila Barit.

Video: Pilapaslah - Junaila Barit




Lirik lagu Pilapaslah - Junaila Barit


Amu manang amu cinta Mina dadag aku saja
Bijanggi ira setia Tok pangan dunia
Amu manang tanpa aku Dunia ti kai bijewa
Amu manang Mina aku da asung mu

[1]
Tiap kali adih bijuho Rindu asung kai bitahan
Aku lagi Ngirindu dendam
Manih amu sanggup ngkasi aku
Ngkasi cinat ku dadag amu
Muas ku da abih asung ti

[2]
Asung ku ti da mene mene mendam
Kai ku sedar amu mbuh bisamah dengan ne
Egak aku jadi boneka cinta mu
Pilapaslah agar amu bahagia

Repeat [1][2]

Pilapaslah agar amu bahagia

Credit goes to the up-loader for this song Pilapaslah - Junaila Barit. Hope you guy's enjoy my video and lyrics @liriklagubidayuh here; remember do support our artists and the production by buying the ORIGINAL album.

Lirik Lagu Bidayuh: Pilapaslah - Junaila Barit, Thanks for coming and do subscribes to lirik lagu bidayuh blog.


No comments:

Post a Comment